Ενημερώνουμε τον Ευσεβή λαό της Ενορίας μας, αλλά και όποιον επιθυμεί, ότι την Τρίτη 19 Μαΐου και από ώρα 8:30μ.μ. έως μετά τα μεσάνυχτα, θα τελεστεί νυχτερινή Θεία Λειτουργία, επί τη εορτή της Αποδόσεως του Πάσχα.
Η ακολουθία είναι ακριβώς η ίδια που τελέστηκε το βράδυ της Αναστάσεως.
Παρακαλείστε όπως συμμετάσχετε στην παραπάνω νυχτερινή ακολουθία.